13 Nisan 2013 Cumartesi

Çok mu geç ?


Buz bulutuna çarptım

Tabiatıma küfrettim

Yine de yeşil çimenler

Yine de mavi deniz

 

Küf tutuyor ruhum

Dumana çarpıyorum gidip

Yanlış bir soluğum

Tüm bedenim huysuz

 

Reçel kavanozu devrildi

Dünya dar ve cehennem yok

Cennet hiç olmadı

Tabiatıma küfrettim

 

Böyle yalancı olmamalı

Bu kadar kokmamalı

Dilimden düşmeyen bir maske

Parmaklarım diken gibi

 

Çağırıyor hep çağırıyor hep çağırıyor hep şeytan

Düşüme  intihar giriyor

Garda ya da bir avuç birada ölüyorum

Yaralı şimdi bütün dualarım

 

Yalnız ve devrik cümleler gibi

Dostoyevski de dost değil şimdi

Bütün anlatılarda buz bulutu

Bütün kötülükleri içime çektim

 

Tabiatıma küfrettim

Attila İlhan’ın sesinden Kaptan şiirini dinliyorum

Kaptan 1, 2, 3 dört ve beş

Loş ışıklar ve ölüyorum

Ölüyorum ve ışıklar sıska

Sıska diye diye gülüyorum

Ölüyorum

 

Aşk kötülemek değildir ne ölümü

Ne hayatı

Aşk kötülemek değildir

Ne başkalarını ne kendini

Yorulmasına yorgun

Kahrolurcasına kahırlı bir şeydir yaşam

 

Tabiatıma küfrettim

Ruhum küflü

Bilmiyorum neden bu böyle

İyi olmak için çok mu geç?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder