30 Haziran 2014 Pazartesi

arya için şiir




27.06.2014 tarihinde ikinci kez hala oldum. Yeğenim Arya için bir şiir yazdım. Mutlu olsun, mutluluk versin, sağlıklı, neşeli, yaratıcı ve akıllı olsun ablası Umay gibi ;) Hala olmak çok güzel bir duygu...Bana bu duyguyu yaşattıkları için Ahmet'e ve Mukaddes'e teşekkür ederim. 

Arya için yazdığım şiir:

ARYA'YA 

Sana ben güzel bir şarkı olsam
Sana güzel bir koku sunsam
Bütün melekler yanında
Yine de yanında dursam biraz daha 
Hani seni kucağıma alsam da
Kalsan biraz daha
Hani sen ağlasan da
Uyansam 
Elimi tutsan biraz daha 
İsmin ne güzel 
Kokun ne güzel 
Yüzün ne güzel
Seslensem de baksan biraz daha
Çok değil
Biraz biraz baksam sevgimden
Biraz daha baksam mutluluktan
Biraz daha baksam masumiyetten
Anlıyorum daha iyi 
Seviyorum daha iyi
Sen doğdun ve şimdi her şey daha iyi
yasemin şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder