25 Temmuz 2014 Cuma

çılgın sihirbaz




Şapkanın içinden her an kendi ölümünü çıkartabilecek bir sihirbazım ben. Şapkanın içinden ölümüm çıkmıyorsa bilin ki çok sevdiğim bir insan var. 

***

Yaşamak bazen çıldırtacak bazen ağlatacak. En sevdiğim renk, en sevdiğim şarkı, en sevdiğim şehir seninle değişti. Bazen tüm bu değişikliklere kızdığım oluyor. Bütün kızgınlığımın arkasında sevmekten çıldırmış bir insan var. Şimdi bütün insanlar bu çılgınlığıma tanık olsun ister misin? Ben kimse bilmesin istiyorum. Herkes beni kızgın, çatlak, öfkeli olarak tanısın ama çılgın olduğumu kimse bilmesin. Senden de saklıyorum işte... Kimsenin beni anlamasına ya da bana yaklaşmasına izin vermeyerek sevmekten çıldırmış insanı koruyorum. O çılgın insan o kadar doğal ve o kadar derin ve o kadar kırılgan ki...Onu tanısan sen onu benden daha çok korumak isterdin. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder