30 Temmuz 2014 Çarşamba

gizemli şeyler




Bir yerlerde saklanmış olan deli dolu şeyler çıkın karşıma. Başka yerlerde zıp zıp zıplayan şeyler yolumun üzerinde olun. Rengarenk olan ve rengarenk olmayı seven şeyler korkmadan gelin yanıma. Öyle çok özledim ki sizi...

Konuşun benimle mucizeler. Yüzün beraber benimle değişik balıklar. Uçun benimle sevgili kuşlar. Her zaman olduğu gibi hazırım başıma gelecek iyiliklere, kötülüklere, şaşkınlıklara...Hazırlıksız da yakalansam olabilir.

Kucaklaş benimle ağaç. Mırmır seslerinle uyut beni kedim. Uykudan uyandırın düşsel şeyler.

Bazen beni üzün, yorun,ağlatın dertlerim, kaygılarım, işim gücüm.

Bazen beni durup dururken güldürün.

Bir yerlerde olan ama henüz karşıma çıkmamış tüm gizemli şeyler kapımı açtım haberiniz olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder