14 Ağustos 2014 Perşembe

Sen ve Ben





Nasıl yorgunum

Anlatamamaktan
Nasıl mutluyum
Anlatamamaktan

Tabiattayım
Kuşkularım geride kaldı
Denizdeyim
Kuşlar gözlerimde kaldı

Bir dilek tutuyorum
İçindeki sen oluyorsun hep
Biraz içiyorum
Aklıma başka başka geliyorsun

Bu sabah aşktan ve yağmurdan kaçanlara bir ders verdim
Bu akşam kederimle ölmek üzereydim 
Sen aradın

Denizdeyim
Peşimde gece
Peşimde çocuklar
Peşimde yıldızlar
Çok hayalperestim
Yine de bu benim
Ver ellerini

Bu kaçıncı diyorlar
İnanmayacağız artık sana diyorlar
Sen inanır mısın?
O yeter

Bu sabah deliye döndüm
Bu gece uydum bütün masallara
Bu gece inandım bütün güzel şeylere

Benimle inanır mısın?

Şimdi bir ayrılık türküsü söyleniyor uzakta
Benimle üzülür müsün?

Yine gözlerimden yaş geldi
Gözyaşı mı ne
Beni kandırır mısın?
Kanmaya dünden razıyım

Bütün güzel şeyler bizi buluyor nasılsa
Kötü şeylere de kötü demiyoruz biz
Öyle güzel olsun kafamız
Bana sevdiğin şeyleri anlatır mısın?

Ben kendimi sana bıraktım 
Şiirlere bile değil
Sadece sana bıraktım

Benim ellerim çok titriyor
Bu şiiri kendine uzatır mısın?

yasemin şenyurt

1 yorum: