27 Ağustos 2014 Çarşamba

Sevgili Sartre





Hiç pişman değilim

Sevgili Sartre
İnsan hesaplarından pişman olur genelde
Ben içimden geldiğince yaşadım
Yüreğimi dinledim
Açıldım
Açıldım 

Hiç pişman değilim
Sevgili Sartre
Sözcüklerin bunca kullanılmış olmasına rağmen
Büyülü olduklarını hep düşündüm
Yanılmadım Sartre

Özgür ve sorumlu olmayı sevdim
Bu nedenle yeri geldi acı çektim
Yaşadım sevgili Sartre
Yaşamım senin kitaplarınla anlam kazandı

Özgürlüğe doğru her gün
en zor olanı içimize ördüğümüz duvarlardır demişti şair
İçime ördüğüm duvarlara başımı vura vura
Başımdan büyük işlere kalkıştım ama pişman değilim hiç
sevgili Sartre
Yaşadım diye ne zaman karar verir insan
Ölüp ölüp dirildiğinde mi
Yaşadım ben 
Ne zaman karar verdim bilmiyorum
Ölüp ölüp dirilmeye hazır olmalı insan
Uzakta durmamalı
Dalabildiğine dalmalı gözlere, düşünceye, denize

Ölüm gelse ne yazar
Silse bütün yaşayacaklarımı
Ne çıkar
Yaşadım ben
Daldım daha açıkçası
Daldım dalabildiğine

Bir yaşamım oldu ki
Övgüye değer değil biliyorum
Yine de benim o 
Hiç pişman değilim

yasemin şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder