17 Ocak 2015 Cumartesi

Bin Türlü

Yeryüzü soğuk
Bütün elimden gelen bu
Üşümenin bin türlü güzelliğini tatmak
Delilikse tüm bu hayaller
Deliyim arkadaş
Hakikatse bu soğuk
Üşümenin bin türlü güzelliği var
Üşümek diyorum
Isınmak diyorum
Belki bunlar anlamsız

Gel diyorum
Oturalım bir masada
Bir şarkı tutalım
Hayalse bu 
Hayallere inanmak delilikse
Deliyim arkadaş

Düşün diyorum
Sen en çok kimi sevdin
Susuyoruz
Delilikse suskunluk
Suskunum arkadaş

Bir kalp en çok ne zaman kalptir bilir misin
Ben bilmem
Hele böyle şeyleri hiç bilmem
Bana bildiklerini anlat diyorsun ya
Susuyorum ve üşüyorum
Bin türlü

Bin türlü yolunu bulur insan
Sevmenin
Bin türlü düşünür insan sevdiğini
Bilge de olursun deli de 
Suskun da durursun
Ağlarsın bile
Küfredersin hatta
İçersin belki
En olmadık zamanlarda

Bin türlü söylersin içindekini
Bin türlü
Bin türlü

Ben bilmiyorum nasıl konuşmam gerektiğini
Nsdıl dans edilebileceğini
Nasıl öpüşülür bilmem
Nasıl deliye döner insan bilirim

Bin türlü ölürüm de 
Seni bir an daha görme arzusudur
bin türlü yaşatan beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder