8 Şubat 2015 Pazar

Masalsı



bana bakma
içimden lav akar
bana bakma
gözlerimde kıyamet kopar
bütün çiçekler kıyamet kokar
bana bakma
denizler yersiz kalır
şimdi gece saat 04.44

bir tren garı
bir karanfilin içinde kalır
bana bakma

başını alıp gitme türküsü 
duyulur
bana bakma

biraz gücüm olsa
gözlerimi vermek isterdim
bir çocuğa

ayrılığın her hali kabul
biraz gücüm olsa

gökyüzünde tıngır mıngır bulutlar
ağaçlarda ilkbahar hazırlığı
gözlerim çok şaşkın
gözlerim ödünç
rengine kanıp
bakma

bir tren garı
karanfilin içine akar
bu şiir burada bitmez
nerede başlar

bir müze
martının kanadında

simidin üzerinde
susamın içinde bir balık
burası Ankara

biri hapşırıyor 
can havliyle
kaçıyor istek denen 

gözlerim bir çocuğun gözleri olana dek

böyle masalsı yazacağım

bana bakma sen

masalsı şeyleri oldum olası severim

masalsı gözlerin var

dememiştim hiç

dememiştim işte


demiyorum

yasemin şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder