11 Mayıs 2015 Pazartesi

İşte Biz





İşte bu bulutlara biz kümülüs deriz
İşte şu yapraklar şöyle nefes alır
İşte akıp giden gözyaşım
İşte geçip giden yıllarım

Şimdinin gövdesinde
Ruhun sükunete özlemi

Deniz minaresinin çağrıştırdığı ne varsa
Bir bir aklıma geliyor
Aklımın en soluk yerinde canlı bir resim
Van Gogh'u düşünmemek için
Sıkılıyorum

İşte biz her halini sevdiğimiz insanlar için
Yaşamayı sürdürürüz

Öykülerin bitmemiş
Öykülerin deviniyor
Öykülerin bir başka yaşamın içinde büyüyor derlerdi
İnanmazdım
Çehov'a mektuplar yazmamak için
Çıldırırdım

Düşüncenin bir başka düşünceye doğru yolculuğu
Bir mola yerinde gelirdi hep aklıma
Baş edemezdim o an kokularla, rüzgarla ve kendimle

Çıldırırdım
İşte biz bu mevsime
İlkbahar deriz sevgili çocuk
Çilekler, erikler ve kirazlar neşe içindedir

İşte biz bazen
Çıldırıncaya kadar
Aklı başında tek söz edemeyiz
Şimdi sen bu şiiri anlamadın diyelim
Belki de şiiri yazanın kabahatidir bu

Ellerim yara bere içinde
Elini çabuk tut olur mu
İyileştir bizi
Biz bu bulutlara kümülüs deriz ama
Belki sen daha iyi bilirsin çocuk

İşte biz mola yerlerinde
İlkbahar gecelerinde
Islığı duyarız
Belki sen daha iyi duyarsın çocuk

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder