19 Temmuz 2015 Pazar

İyiler Hep İyi

Fotoğraf: Yasemin Şenyurt


İyiler
Kelebek ve kedi
Ekoseli gömleği

İyiler hep iyi
Şiir de demlenmeli
Gülümseyin

Bir şarkıcının güzel sesinde
Erir güneş dahi
Erir zaten kalbim

İyiler hep iyi
Çocukların kalbi gibi
Onu tarif et bana dedi biri
Dedim ki iyiler hep iyi

Bir fotoğrafçının ellerini titretir
İyinin sesleri

İyi erimez yanardağ ağzında

Bir penceredir kalbim
Açar onun sesi kalbimi her sabah
Bir penceredir kalbim
Yıkanır yağmurla

Bir ressamdır yeryüzü
Utangaç bir ressam
Kendini anlatmaz kolay kolay
Ara sıra konuşur
İyilerden söz açar

İyi misin diyorsun
Kolay değil iyi olmak
Sana sormuyorum
Alınma sakın
İyiler hep iyi

Ressamla konuştuğunu gördüm dün rüyamda
İyi bir konuşmaydı
Sen filozof gibiydin
O da şair
Anladım ki iyiler hep iyi

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder