9 Ağustos 2015 Pazar

Geleceğe Bakış: Şiirden Deneyimler



 Acısı ile tatlısı ile yaşanması olası günler var. Bu olasılığın kimi zaman içimi titretmesi var. İnsanı şiir ve şiirden deneyimler adam ediyor diye düşünüyorum. Şiirle içten bağ kurabilmiş olan insanların yaşama bakışlarında farklılık, incelik, derinlik buluyorum. Olası günlerin içinde şiirden deneyimler beni soluksuz bırakır mı bilmiyorum ama diliyorum öyle olur. Öyle güzel şiirlerle karşılaşır ve o kadar çok anlam bulurum ki ilerleyen günlerde ya da öyle güzel müzikler dinleyip o kadar çok dans ederim ki sevdiklerimle birlikte hayat hiç bitmeyecekmiş hissine kapılırım. O hisse kapılıp da yolculuklara çıkarım ve belki en çok duymak istediğim sese doğru ilerlerim. Hayat hiç bitmeyecekmiş hissine kapılırsam belki de yazamam,çalışamam, okuyamam ama bazen bazı hisler bizi ele geçirmeli diye düşünüyorum. Onları tutup tutup uzaklara atmanın anlamı olmadığını da...Hayat istersem sevdiklerim var ve eğer ben hayat hiç bitmesin dersem gerçeğe aykırı bir cümle kurmuş olurum ama şiirde de hep bu olur. Gerçeğe aykırı düşeriz. Yine de bizi adam/kadın eden şiir ve şiirden deneyimlerdir. 

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder