1 Kasım 2015 Pazar

Van Gogh ile Konuşamama

Van Gogh resim yapıyordu
Gece kulaklarına eğilmişti
Van Gogh'un

Ah
Bu benim tuhaflığım
Şiirim demek isterdim

Gözlerim sürekli uzak
Ellerimin içi kırık deniz kabukları
Bilmiyorum diyemez oldum
Van Gogh da demezdi benim yerimde olsa

Hüzünlü ve sarı yıldızlar
İçimde kalemler ve bir çılgın saat
Unutmazdım ben olsam
Unutmamıştır Van Gogh da

Ölmüş müdür peki
Ben olsam maviye boyardım gökyüzünü
Daha yakından bakardım 

Gece
Biraz o iskemlede uyuklar
Fırçalardım düşümdeki akıllıları
Ben Van Gogh değilim

Gülüp geçerdim bana
Trafikte 
Şaşırır kalırdım
Gökyüzünden düşse mavi
Ağaçtan çıldırsa yeşil
Kaç kez sararır bir insanın gözleri

Ölüm mü bu dedi
Yaşam mı yoksa
İnatçı bir filozof sordu bu soruyu
Bilmiyorum diyecektim 
Kalbim yerinden çıkacak gibi oldu

Van Gogh anlardı yaşasaydı
Gülüp geçmezdi bana
Maviye boyardı en olur olmaz şeyleri
Gökyüzü dahil

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder