2 Ocak 2016 Cumartesi

Hiç Bitmez ki





Biraz şarap içmek istiyorum. Belki senin beni hatırlamanı istiyorum. Biraz şarap içerek senin beni hatırlayıp hatırlamadığını düşünmek için kıvranıyorum ama şu anda loş ışıkta oturdum ve ağlıyorum. Koluna girip sokaklarda yürümek istiyorum ama birazdan Kafka’nın okumayı ertelediğim bir kitabını okuyacağım. Gözlerim dolup dolup taşarken hayaller kuruyorum ve her kurduğum hayali gökkuşağı desenli kutulara sığdırmaya çalışırken yoruluyorum. İkimizin de bisikleti var. İkimizin de kedileri var. İkimizin de gökkuşağı desenli kutuları var. Son yazdı televizyonda. Bir film bitti belli ki…
Biz bazen şarap içmek istiyoruz birlikte. Biz bazen küfür de ediyoruz. Biraz daha şarap içip birbirimize uyanıyoruz. İkimiz ayrı ayrı bisikletlerimize binip birbirimizle buluşmak için ayrı ayrı ülkelere yolculuk ediyoruz. Ayrı ayrı ülkelerde aynı televizyon kanalında “aşk hiç biter mi” şarkısına eşlik edip birbirimizin fotoğrafına bakıyoruz. 

Birazdan çıkıp gideceğim bu otel odasından. Birazdan bu kara kış bitecek. Belki seninle öpüşeceğiz bilinmez bir zaman diliminde. Bu hayat biterken o bilinmez zaman dilimi hiç yaşanmamış da olsa biz sarhoş olacak kadar çok yaşadık…
Yasemin Şenyurt 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder