28 Nisan 2016 Perşembe

Özdeşlik Şiiri



Şu kaynayan çaydanlık sesi olmasa
Ne evde olacağım
Şu cızırdayan radyo olmasa
Ne kadar ekşi bir sabah yaşanır
Şu saatin içinde biri konuşmasa
Kendimi yalnız sayabilirdim
Poşetler var evde
İlaçlar
Biblolar saklanmış
Uçurtması yok bu evin
Ondan olacak
Ayakkabılar çok bu evde
Ne kadar çok kitap var masada
Dağınık yatak
Çekmecelerde neler saklı
Çok meraklı içimdeki yaramaz
Kendimi yaşlı sayabilirdim
Evin bir odasından diğerine uçarak geçmeseydim
Kendimi çılgın sanabilirdim
Koltuğa gömülüp çayımı içerken
Düşünmesem
A A'dır diyorum buruk
Bu ödevim benim
A A'dır diye kendime tekrarlıyorum
Ne kadar aptalım
İlkbaharı kaçırıyorum
Ben böyle hayıflanırım 
Sen bir uçurtmanın peşinden koşarken ıslık çalarken bile
A A'dır

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder