10 Mayıs 2016 Salı

Filozof mu Olacaksın?





MFÖ'den şarkılar dinlerken kendime dönüp dedim ki "ya bir de psikolog olsaydın..." Ve sonra yıllardır anlamadığım konunun özünü yakaladım: Felsefe okumamış olsaydım şu anda psikolojiden, yazmaktan, fotoğraf çekmekten uzakta bir yaşamım olabilirdi. Felsefe okumamış olsaydım şu anda düşündüğüm gibi düşünemezdim! Babamla birlikte üniversite tercihlerini yaparken babama ısrarla hukuk okumak istemediğimi söylemiştim. Babamla birlikte tercihleri yaparken Felsefe Bölümünü de yazmıştık. Ankara Üniversitesi Felsefe Bölümü'nü kazandığında çok mutlu olmuştum. Felsefe bölümünde okurken çok güzel dostluklar kurdum. Müthiş derslere girdim ve lisans yıllarında özellikle son sene girdiğim Varoluşçuluk dersinde Sartre'dan Sinekler'i, Nietzsche'den Deccal'i, Kierkegaard'tan Korku ve Titreme'yi okuduğumda İYİ Kİ dedim...
yasemin şenyurt
10.05.2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder