28 Mayıs 2016 Cumartesi

Kem Küm





bulut taşıyan bir kayıktım
gecenin en ayığıydım
kağıttım mavi
eskiler aldım
eski demeye bin şahit isterdi

bulut taşıyan kayıktım
şiirler taşıyan kanatlarım
renkleri yorgun kitaplarım vardı
tuhaftı

bir şarkı mırıldanırım
dalgınlığıma çarpayım
yalanlarımı
kusurlarımı yuttum

nefes almak istedim
üstelik masum
üstelik özgür
kırık kalbime aldırmadım
bulut taşıdım 

biraz zencefil yuttum
biraz da bal
iyi insan oldum
nasıl yoruldum
hamaklara kuruldum
olmadım
kurudum

gözleriniz ne güzel dediler
kem küm
siz nasılsınız
kem küm
özledim
kem küm
bulut taşıyan kayıktım

bir kutunun içinde
eski oyuncağım
bir haller olmuş gözlerime
kem küm
bu şiirden gideyim
belki bir işe yararım
çamaşır falan asarım
kem küm

canım kaf dağı 
canım kaf dağı
canım
yamacında kem küm

yasemin şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder