12 Mayıs 2016 Perşembe

MIRILTILI EV


Kedilerimi kendime benzettim sonunda diyordu arkadaşına. Arkadaşı pür dikkat onu dinliyordu. Pisi’ye burnumu yala diyorum ve o da çenemden başlıyor yalamaya diye devam ediyordu sözlerine. Arkadaşı ona bir soru yöneltecek gibi oluyor ama sonra vazgeçiyordu. Çakıl da gevezenin teki oldu son günlerde…Arkadaşı keşke benim de bir kedim olsa diye düşündü. Pisi ile Çakıl oyun oynarlarken ben de onlarla yuvarlanacağım nerdeyse dedi. Arkadaşı bir anda Pisi ile Çakıl’ı içine sokmak istedi ama bu isteğinden bahsetmedi.
Pisi ile Çakıl’ı mama saatlerinde mama kabının üzerinde görmen lazım dedi. Onlara süt verdiğimde de heyecanlarını görmeni çok isterdim doğrusu. Arkadaşı onu pür dikkat dinlemeye devam ediyordu.
Eve geldiğimde de neşeleniyorlar ve ev derli toplu olduğunda ruh halleri değişiyor adeta dedi.
Arkadaşı “birer çay daha içeriz değil mi?” diye sordu.
Sıkıldın mı anlattıklarımdan dedi o.
Uzun süredir bir sohbetten bu kadar keyif almamıştım, doğrusu dedi. Biri demli diğeri açık çaylar masaya geldiğinde evdeki her şey mırıldıyordu…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder