1 Haziran 2016 Çarşamba

Can Dediğin Nedir ki?



Yine bana bir haller olmuş
Gözlerim yeşil kalmış
Yine bana bir haller olmuş
Omuzlarımda güvercin
Yine bana bir haller olmuş
Islık çalmadan duramamışım

Aşkın yönelme hali
Aşkın bulunma hali
Şiir gibi şu yağmurun sesi
Şu laf dinlemeyen yürek
Çarpsın dursun 

Şiir gibi şu ağaç
Küplere binsem ne fayda

Yine bana bir haller olmuş
Alıp başımı gitmişim
Seni düşünmek için
Yine bana bir haller olmuş
Düşünceli, dalgın durmuşum
Kırılsam dökülsem ne fayda
Dünyaya meydan okurcasına
Bana bir haller olmuş
Dünyaya meydan okurcasına
Sevdiğimi söylemişim

Hani öyle ölümsüzlük falan değildir derdim
Ben aşkın bulunma halinden
Yönelme haline bir yolcuyum
Bana bir haller olmuş
Duramamışım cennette bile

Dünyaya meydan okurcasına
Sevdim sadece
Canımdan çok

Can dediğin nedir ki dercesine

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder