18 Temmuz 2016 Pazartesi

Dönersem Eğer



Kesin bir yere gidiyorum
Yanımda iki kitap
Aklım uçurum

Kesin bir yere gidiyorum
Acele ediyorum biraz
Kedilerim bilmemeli

Kesin bir yere gidiyorum
Fotoğrafını koyuyorum çantama
Aklım uçurum

Buz gibi ellerim
Kesin bir yere gidiyorum
Turuncu çığlığımı atarak 

Değil mi ki yaşamı zindan ettiler
Kesin bir yere gidiyorum
Kesin 

Dönersem eğer 
Kedilerim ve kitaplarım için
Dönersem
Senin için
Uçurtma ve elma şekeri getireceğim
Cesur, mutlu çocuklar hayal ederek 
Dönersem
Bir resim daha yapmak için
Işığı anlamak ilk işim olacak

Kesin bir yere gidiyorum
Özenle saklayıp fotoğrafını
Sık sık bakacağım

Dönersem eğer
Işığı anlayacağım

Mahalledeki çocuklarla top oynayacağım
Gol diye bağıracağım

Bu yaşama sevincini tutup ölüm korkusuna çevirmeye çalışanlara inat
Döneceğim kesin
En çok senin için
Nasıl saklayayım bunu
En çok senin için

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder