9 Ağustos 2016 Salı

Umay ve Arya için




Kulağıma kiraz takıp yeğenlerimi güldürürken ben de çok eğleniyordum. Bütün işim gücüm onları güldürmek olunca geride kalan her şey fasa fiso oluyordu ve ben bu durumdan hoşnuttum. Ağzımı ve burnumu bir palyaço edasıyla oynattığımda onların kahkahalarıyla kendimden geçiyordum. Hala birlikte saklambaç oynayalım mı sorusunu sevdiğim kadar başka bir soruyu sevmediğimi onların yanından ayrılınca anlıyorum. İki kız kardeşin halası olmak çok farklı bir duygu…
Birbirimizi güldürdüğümüz kadar kızdırabiliyoruz da ama kızgınlığımı geçiren bir şey var. O şeyin ne olduğunu biliyorum. Adeta beni pamuk şekere dönüştüren bir şey var onların bakışlarında, gülüşlerinde. Adeta beni elimden tutup bir masala götürüyorlar. Şarkı söylediklerinde, dans ettiklerinde onların neşesi sayesinde vitamin almışçasına hareket ediyor ve sakin düşünebiliyorum.
Dünyanın en özel duygularını yaşadım onlar sayesinde. Bebek kokularını, huzurlu tebessümlerini, ilk sözcüklerini öyle sevdim öyle sevdim ki her an yanlarında olmayı diledim. Her an yanlarında olmaktan çok daha değerli olanı kalplerini kazanmaktı.  Şimdi kalplerinde olmayı başardığımı düşünüp mutlu oluyorum.
Onların özlemi çok başka…

Belli oluyor değil mi? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder