29 Aralık 2016 Perşembe

beklemeyin beklemeyin



bilinmezliğin dilinden kimse anlamadığı için bu yalnızlık
bu soğuk
bu girdap

biraz daha şarap
biraz daha gecenin kokusu

öpüşen çiftler var

kör kütük sarhoşlar

ayakta uyuyanlar

eğer bir şeyler olabilseydi
olmuş da olabilir
olduğuna tanık yoktur belki

bu bütün insanların aklının almayacağı bir şey
yalnızlık

kırarak gökyüzünü
yağmurdan inmesini beklediğimiz ne vardı

kırıştırarak yüzümü komik oluyorum
beklediğim şey yok

ne hayattan ne ölümden
beklediğim şey yok

gecenin kokusunu duyuyorum
yerde inanılmaz bir su birikintisi
fotoğrafını çeksek
inanılmaz alkış kopar
gecenin kokusunu duyuyorum
o su birikintisine sıçrayıp duruyorum

beklediğim şey yok
ne insanlardan ne doğadan
kırıştırarak yüzümü
komik oluyorum

palyaço olmaya hiç bu kadar yakın olmamıştım

öpüşen bir çifte çarpıyorum bisikletimle

beklemiyorum
beklemiyorum
beklemiyorum

ne ölüm
ne yaşam
ne de bir işaret

şu ders kitapları hep hatalı
ben yazacaktım ki onları
masala benzeyeceklerdi
ben yazacaktım ki
kimse bir şey beklemeyecekti

palyaçolara selam verin diyecektim
ders bir
şiir okuyun diyecektim
ikinci ünite

beklemeyin çiçekleri
bir cümle kurabilin yine de çiçekli
çiçekleri bir uzaylı yerken diye başlayın yazmaya
beklemeyin 
ne bir tabak yemek
ne bir vitamin
yürüyün denizleri
alnınızda duyarak ateşi
korkmayın öpüşen çiftlerden
kazayla veya bilerek çarpmayın onlara
dikkat edin çarpmayın sakın

beklemeyin ambulansı
beklemeyin itfaiyeyi
ders kitapları hep hatalı
çevirin sayfayı
siz 

beklemeyin 
beklemeyin
beklemeyin

çevirin sayfayı

yasemin şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder