24 Aralık 2016 Cumartesi

sende yeni bir şiire dönüşüyor hayat






Sesime tarçın yakışıyor
Denize bakarken de keyifli bir ıslık 
Saçlarımı açıyor


Sende yeni bir şiire dönüşüyor hayat

Sesime tarçın yakışıyor
Eksi beş derecede misafir gelmiş olamaz
Kapının çalmasına aldırma gönül
Belki bir uzak yerdedir misafirler

Sende yeni bir şiire dönüşüyor hayat

Sesimde tarçın akıyor
Tutun koluma gidelim 
Bizde deniz ne arar
Bol bol kar var

Üşümek mümkün
Donmak mümkün
Beklemek de mümkün
İyi günleri ve şarkılar söyleyen çocukları

Sende yeni bir şiire dönüşüyor hayat

Bizde deniz ne arar
Bereket ki 
Deniz saydıklarımız var

Sesimde akan tarçınla diz çöküyorum
Aramak mümkün


Sende yeni bir şiire dönüşüyor hayat
Ben bunu çok seviyorum
Şimdi gitmezsem ölürüm şuracıkta
Yaşamak çok gösterişli bir iş
Seviyorum da sayılmaz
Yine de bir ödünç sigara ver
Eve gideyim
Biraz şarkı dinlerim

Sende yeni bir şiire dönüşüyor hayat
Ben bunu çok seviyorum
Sesimde akan tarçınla bir şarkıya eşlik etmek isterim
Yaşamak çok gösterişli bir iş
Seviyorum da sayılmaz
Yine de bir sigara ver
Ödünç ya da değil
Gideyim

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder