16 Mart 2017 Perşembe

Sigara



   


Çok alıştım yaşamak denen kavgaya
Kavganın ortasında
Bir an dalmak gözlerine
Unutmak bütün hırçınlığı

Çok alıştım uyanmaya
Çalar saatin düşlerimi gıdıklamasına
Kahvaltım benim değil ve hiç olmadı sanki
Kedilerim geldiğinden beri

Çok alıştım kitaplara
Kavganın ortasında
Sen şiir okuyorsun
Hiç savaşılmamış sanki
Bu yeryüzünde

Ne zaman deklanşöre bassam
İki kişi öpüşüyor
Beklenmedik

Çok alıştım 
Gözlerime
Gözlerinde 

Bir film izlerken yaralanmaya
Denizi çekerken ölmeye
Hatırladıkça ölümsüzleşmeye

Telefonum çalıyor
İmdat diyorum sen değilsen


Güzel gülüyoruz
Böyle iyi

Ne yapalım
Ölüm varsa var
Biz daha iyiyiz ondan

Ne yapalım
Ayrılıksa ayrılık
Biz daha güçlüyüz

İçimde bir ejderha var 
Henüz içmediğim sigaralardan

Şarkılara  alıştım 
Teselli ediyorlar üstelik

Çok alıştım

Kavganın ortasında
Gözlerine dalıp
Uysallaşmaktan
Şaşkınım

Yasemin Şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder