22 Haziran 2017 Perşembe

Sabah Olmamıştı Henüz


Şükrü Erbaş şiiri


Sabah olmamıştı henüz
Bu şiir kuş sesine giriş

Sabah olmamıştı henüz
Su ve ilaç zamanı değildi

Denize giriyordum
Kulaç atıyordum
Kramplara aldırmadan

Denize usul usul giriyordum
Usul usul uzanıyordum

Soluğu senin yanında alıyordum önce ve sonra

Sen başka bir şehirde

Ağacın köklerindeki şiiri okuyordun

İyilik üzerine 

Bu lacivert şey
İkimizin de içinde

Korkutmuyor şimdi
Ne ölüm
Ne delilik

Rüyamı aşka yoruyorum

Birazdan ilacımı içip
Aklımı koruyacağım
Aklım hep senden ve denizden yana olsun 

Birazdan çilek reçeli damlayacak üstüme

Bu lacivert şey kımıldayacak 

Aklımı koruyacağım
Canım seslenişinde

Sabah oluyor bak
Rengarenk bir topaca dönüşüyor acı

Sabah oluyor
Canım

yasemin şenyurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder