1 Ocak 2018 Pazartesi

Koreografi Olmadan

dans etmeyi bilmeden
garip bir adım atıyorum
tekrar ediyorum
tekrar ediyorum
sonra 
sanki kendime ait bir gökyüzü çiziyorum
adımlarımla

bir adım daha zor
tekrar ederken daha zor
duyduğum
çığlık ve tekrar
çılgınlık ve su
yüzüm yaş içinde

dans sürüyor
odada
özgürlüğün öyküsünü okuyor arkadaşım 
yan odada
ve her yerde

dans ediyorum
yanardağı taklit ederek
ve sonra
tekrar 
ça ça

kimseden öğrenmedim
kimseye öğretemem
bedenimi durduramam
aklımda 
aklımı durdurmak olanaksız
bedenimde

aniden 
tekrar etmemeye başlıyorum
her adımda bir şey canlanıyor
yürümek değil bu

doğruluyorum
düşüyorum
uçuyorum
eğiliyorum
sürekli seslerin içinden


sürekli kavganın içinde

yavruağzı bir defterim var
dans ederken cebimde duruyor
bütün hareketleri o biliyor

çççççççççççç
aaaaaaaa

sürekli yerimden kalkıyorum
otobüste
uçakta
kabinde
kuliste
dans için

beyaz
dev bir dalga oluyorum
vaaaaa

u
y
u
m
b
e
n
c
e
i
y
i
b
i
r
ş
e
y
d
e
ğ
i
l

yasemin şenyurt
02.01.2018

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder