27 Şubat 2018 Salı

şiirin başı dönmüş



Fotoğraf: Yasemin Şenyurt

Ağaçlar dalgalanıyor
Penceremden gördüğüm bu
Kedim tüylerini yalarken
Bu görüntünün tek şahidi benim

Şarkılar eşliğinde
Kahvem sütlü ve şekersiz
Kedim gözlerini kısıyor
Bu an kanıtsız fakat la la laaaa

Telefonumu kapatıyorum
Televizyonu hiç açmamıştım
Bir ağacın dalında duruyorum
Düşerken toprağa aklıma veda ediyorum

Oyun oluyorum
Kendimi unutuyorum
Biraz daha oynayalım lütfen
Hava kararmasın hemen

Bu hayalde şu kadar gerçek var
Tartamam
Şu gerçekte bu kadar hayal
Anlayamam

Ağaçlar süzülüyor salona
Kedim uyuyakaldı
Çitin üzerinde bir serçe
Haber veriyor senden

Şimdi mi diyorum
Yaprak mı oldum
Toprağa mı düştüm
Şiirin başı dönmüş olmalı

Hangisi önce oldu
Hangisi hayal
Bilinmez

Şiirin bir bildiği olmalı 

Yasemin Şenyurt
27.02.2018
Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder